Layout by Julia E.

Sunday, May 25, 2014

Spring break


Miten oonkin taas näin myöhässä tän blogin kanssa, varmaan joka postauksessa siitä valittelen mutta tuntuu ettei näin vaihtovuoden lopulla oikein löydy innostusta tai sitä aikaakaan löydy kirjoittamiselle. Meidän loma viikko siis oli ja meni jo ajat sitten ja mun viikko ei sisältänyt mitään sen ihmeellisempää, tässä kuvien muodossa pientä ideaa miten viikkoni vietin. Muutaman kaverin kanssa suunnattiin toisen vaihtarin, Fernandan synttäreille. Syötiin, juteltiin ja pelailtiin lentopalloa ihanan auringon lämmittäessä.

Heipat piti sanoa tennikselle, nimittäin viimeinen peli pelattiin regionaleissa. Mentiin mun Double parin kanssa oikeestaan ihan hyvin vuoksi, ei niin tosissaan otettu ja hävittiinkin mutta meillä oli superhauskaa. Tennis kausi meni ohi ihan hujauksessa, mutta kamat on pakattu jo mun isoon pahvilaatikkoon mikä on lähtemässä suomeen joten siellä toivottavasti nähdään mut taas maila kädessä.

Fernanda pyysi mua Country music festifaaleille joten siellä vietin yhden illan. Mukava kokemus!

Yhtenä iltana mun host-isä kysys oisko mulla innostusta lähteä 5k -juoksukilpailuun, ja ilmotin että tottakai aina juoksusta tykänneenä. Joten juostiin Batonin keskustassa 5 kilometrin reitti, oli hienoa nähdä että monet ihmiset oli kiinnostunut asiasta joko sitten kävellen tai juosten.

Host veli on menossa naimisiin (einiin monenkaan päivän päästä enää, hui). Täällä hää järjestelyihin kuuluu Wedding Shower, jossa parille tuodaan lahoja, syödään hyvin ja vietetään aikaa yhdessä. Jotkut pitävät esimerkiksi kolme wedding showeria mutta mun veljellä oli kaksi, toinen ainoastaan morsiamelle ja toinen yhteinen.

Nämä on vielä samaisesta paikasta. Noi tuolit oli musta supersöpöt. Heille oli järjestetty pieni tietovisa toinen toisistaan ja aina väärin vastanneena joutui syömään purkkaa. Ei kuitenkaan mitään suomen xylitol purukumia vaan kunnon venyvää ja paukkuvaa ''karkki'' purukumia. Loppupeleissä molemmilla oli suussa jättimäinen purukumi kasa, hyvä että puheesta sai jotain selvää. Ja siellä oli myös yksi nurkkaus pyhitetty smoreiseille, nam!

2 comments: